Sunday, September 13, 2009


So is this a goofy wanna be radio stunt to get attention? 
A Hoax? 
Or is this real? 
My bet - is that MTV, which is being more viral and more wired with the awards show than ever before this year, deliberately leaked this note. After all, they've gotta compete with FOOTBALL tonight... and that ain't easy to do!
After all, what better way to make your own noise than to create your own scandal!
Then again... they show the awards all damn week after it airs so... 
BTW - how awesome is NFL NETWORK's RED ZONE... it's like A-D-D Football on SPEED! I love it! And it's all in HD! WOO HOO!