Sunday, May 15, 2005

Spring cleaning!

Woke up early today and jumped into some serious spring cleaning I've had to do! UGH... tell me about it. But, I've decided that if I am going to host and/or entertain anyone over here - from out of town guests to family, I've gotta make sure the place looks impeccable...

Bathroom - Spotless. Kitchen - Spotless. Bedroom - well... two out of three ain't bad, right? LOL.

I've just been on a tear today for some reason - maybe I was inspired by the Buddy Christ who kicks it over here by the computer desk... He seemed to be pointing at me with his thumb up, and i can hear him saying... "hey... you... clean your poop... go and sin no mo'." BTW - the Buddy Christ is from the Kevin Smith film "Dogma"... you should watch it if you're not catholic. LOL...

Ok - back to cleaning and then i've gotta make a cameo at the office. Hope you are having a great Sunday... more soon!

tk